Forumindex
Home Vanliga frågor Sök Medlemslista Användargrupper Bli medlem Profil Logga in för att läsa dina meddelanden Logga in

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Allmänt -> Ny forum admin sökes
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Kalle
Tjärnan CQB Arr.

Från: Insjön

InläggSkrivet: Lör 19 Jun, 2010 10:37    Rubrik: Ny forum admin sökes Citera

Jag är nu på väg att överlåta sowhat.se till någon annan eftersom jag inte har behov av domänen längre. En förfrågan har skickats till de som har ett e-postkonto på sowhat.se.

Jag sitter även som admin här på forumet och tänker även sluta med det. Den nya ägaren till domänen kommer nog inte vara intresserad då ingen av se tillfrågade är aktiva spelare.
Därför sökes en ny admin som kan uppdatera phpBB och fortsätta hålla koll på forumet. Idag diskuteras mest kommande spel i Tjärnan.

Alternativet blir att forumet läggs ner och diskussionerna samt anmälningarna till spel får fortsätta på t.ex. airsoftsverige.com.

Är detta uppdrag intressant?
Har du koll på phpBB?
Har du vad som krävs?

Ny admin kommer få koder för tillgång till ftp'n på webhotellet för uppdatering av forumet samt e-postadress på sowhat.se. I övrigt får den nya ägaren till domänen styra fritt.

För mer info och intresseanmälan:
Kontakta mig på kalle@eez.se eller ring/sms'a 070-5610497
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Allmänt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet